آکادمی هنرهای رزمی

آموزش حرکت پلانک planche با فیلم و تصویر وانیمیشن و توضیحات کامل - وبسایت آموزش حرکات رزمی

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ----در صورت مشاهده ی مطلب غیر اخلاقی در قسمت نظرات اعلام کنید تا مطلب مورد بازبینی و تصحیح قرار گیرد.
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶

آموزش حرکت پلانک planche

دسته بندی : آموزش بریک دنس - Bboy ، آموزش تریکینگ - tricking تاریخ : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵


پلانک ( planche )

پلانک حرکتی قدرتی اسقامتی و تعادلی است ؛ در اجرای این حرکت  تنها نقطه ی تماس با سطح زمین کف دستان شماست ، بدن به موازات سطح زمین در آمده و پاها به زمین برخورد نمی کند در سطوح بالای این حرکت میتوانید در این حالت شنا بروید یا حتی راه بروید؛ برای رسیدن به این حرکت می توانید به  رشته های ورزشی ژیمناستیک و B-BOY مراجعه کنید؛ در این قسمت قصد داریم گام به گام حرکات وتمرینات مورد نیاز را آموزش دهیم.

 

مشخصات حرکت:

نام: حرکت پرچم ( Human Flag )

ریشه: ژیمناستیک

پیش نیازها:—

۱-تقویت عضلات پهلو ، شکم و شانه ها

زمان تسلط: ۳۰ روز تمرین

درجه سختی( بیشترین۱۰) : ۸

قدرت حرکت(بیشترین۱۰) : ۸

سرعت حرکت(بیشترین۱۰): ۲

فایده ی رزمی(بیشترین۱۰): ۳

جذابیت (بیشترین۱۰): ۷٫۵
زبان فیلم آموزشی: انگلیسی

مدت فیلم آموزشی: ۴ دقیقه

کیفیت فیلم آموزشی: ۷۲۰P

حجم فیلم آموزشی: ۲۸MB

 

 

عضلات درگیر در پلانک جلو عبارت اند از:
عضلات اولیه: عضلات راست کننده ستون فقرات، عضله راست شکمی و عرضی شکمی.
عضلات ثانویه (عضلات همکار): عضلات ذوزنقه ای، عضلات لوزی شکل، عضلات چرخاننده. عضلات دلتایی جلویی، میانی و عقبی، سینه ای، سرینی بزرگ، چهار سر ران، دنده ای جلویی و ماهیچه دوقلو.

 

توضیحات لاتین

This move is not for everyone but if you’ve been working your handbalancing and strength and have wanted to learn the planche, it is definitely within your reach. You just need to practice smartly, be honest with yourself about your current level of ability, and work towards the skill patiently and consistently.

The progressions, variations, and positioning I’ll show you below will guide you the right way toward getting a planche.

What You Need to Know About the Planche Before Getting Started

Before we jump into the tutorial portion of this article, there’s some general information you need to know about the planche.

This is a really cool skill that I’d guess most people would love to be able to do. But since the planche is quite advanced, I wouldn’t recommend that everyone out there train specifically for it right away. And there are some people I’d encourage to stay away from it completely.

The planche is not for you if:

You have a more pressing issue to work on, such as losing weight or rehabbing an injury.

Your goals are more general, such as building strength.

You’re relatively new to hand balancing.

You have issues with wrist weakness or stiffness.

آموزش حرکت پلانک planche

آموزش حرکت پلانک planche
آموزش حرکت پلانک planche
آموزش حرکت پلانک planche
آموزش حرکت پلانک planche
آموزش حرکت پلانک planche

به این پست امتیاز دهید.
855 views مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 1
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.