آکادمی هنرهای رزمی

آموزش حرکت بغل فلیپ side flipبه زبان فارسی - تریکینگ آکادمی هنرهای رزمی زوزه

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
⭐️⭐️⭐️الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ 🖋 کاربر گرامی ؛ مطالب وبسایت زوزه مطابق با شئونات اسلامی است و مطالب روزانه مورد اصلاح و بررسی قرار می گیرند ؛ در صورت مشاهده ی هر گونه مورد غیر اخلاقی حتما گزارش دهید.⭐️⭐️⭐️
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶

 

آموزش حرکت بغل فلیپ

حرکت بغل فلیپ ( side flip )

شاید در نگاه اول؛ اجرای این حرکت کمی سخت به نظر برسد اما فقط ۴ روز نیاز به تمرین دارید تا این حرکت رو به صورتی کاملا حرفه ای اجرا کنید؛ side flip یکی از حرکات کلاس فلیپ است که با چرخاندن بدن به سمتین اجرا می شود، این حرکت را می توان در رشته ی تریکینگ و ژیمناستیک پیدا کرد.
  

مشخصات حرکت:

نام: بغل فلیپ

کلاس: فلیپ

ریشه: تریکینگ – ژیمناستیک – ورزش های رزمی

پیش نیازها: کارت ویل cartwheel

حرکات کمکی: –

زمان تسلط: ۴ روز

درجه سختی( بیشترین۱۰) : ۵

قدرت حرکت(بیشترین۱۰) : ۶

سرعت حرکت(بیشترین۱۰): ۷

فایده ی رزمی(بیشترین۱۰): ۷٫۵

جذابیت (بیشترین۱۰): ۸

زبان آموزش: فارسی

کیفیت فیلم آموزشی: ۷۲۰P

حجم فیلم آموزشی: ۵۰MB


 

روش اجرای حرکت:

برای اجرای حرکت بغل فلیپ ( side flip ) یک پیش نیاز ساده به نام ( کارت ویل cartwheel ) وجود دارد ؛ بعد از یادگیری این حرکت بایستی مراحل اجرا رو به صورت گام به گام اجرا کنید تا از هر گونه آسیب احتمالی جلوگیری شود. مراحل اجرا به این صورت است که پس از یک دوی کوتاه و خیز بایستی جهش انجام شود و بهتر است که این جهش جفت پا نباشد یعنی ابتدا پای ضعیف سپس پای قوی(مثلا: برای اشخاص راست پا پای راست  مد نظر است) و جهش صورت گیرد با تمام قدرت جهش کنید همزمان با جهش دست در زاویه ی حدود ۶۰ درجه پرتاب می شود پس از تکمیل جهش ماهیچه های پهلو کرانچ شده و دست قوی (برای راست دست ها دست راست) از بالا میاد و زیر نانوی پای راست را می گیرد و با کمک و هماهنگی شانه ها ۳۶۰ درجه چرخش تکمیل می شود هنگام شروع چرخش سر شما سطح زمین را می بیند پس از یک دور چرخش سر دوباره به همان زاویه بر می گردد و فلیپ تکمیل می شود؛ آموزش اجرای این حرکت به صورت قدم به قدم به زبان فارسی در این فیلم آموزشی…

 

آموزش حرکت بغل فلیپ

تریکینگ

آموزش حرکت بغل فلیپ

آموزش حرکت بغل فلیپ

به این پست امتیاز دهید.
5,384 views مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۸ - در انتظار بررسی : 0
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

ADMiN
بهنام عالی
پنج شنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۶
پاسخ دهيد

واقعا تشکر به خاطرهمه چی

ADMiN
ADMiN
پنج شنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۶
پاسخ دهيد

ممنونم بهنام جان نظرات شما برای ما دلگرمی است

ADMiN
امین
شنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
پاسخ دهيد

سلام من پرداخت کردمه براید ساید فلیپ ولی اتفاقی نافتاد حالا چیکار کنم

ADMiN
ADMiN
شنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
پاسخ دهيد

با سلام و احترام خدمت کاربرگرامی لینک به ایمیل شما ارسال شد.

ADMiN
بابک
پنج شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۶
پاسخ دهيد

سلام من ۲۸ سالمه قدم ۱۸۸ وزنم ۶۸ یه جوری لاغر مناسبم خخخ
بنظر شما میتونم این حرکات رو یاد بگیرم ؟البته داخل شهر از این حرکات استفاده کردن خطرناکه من خیلی شنیدم پارکور کارها آسیب جدی دیدند!
به هر حال میخوام بدونم برای بنده هم شدنیه یا نه ؟تنعطاف پذیری بدنم هم خوبه
در آخر هم برای همه زحماتتون ممنونم

ADMiN
ADMiN
پنج شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۶
پاسخ دهيد

با سلام و احترام ؛ بله شک نکنید که با تمرین تو چند روز می تونید به نتیجه برسید البته باید یکم آمادگی جسمانی داشته باشید؛ اتفاقا انجام این حرکت خطر بسیار کمی نسبت به حرکات دیگه داره چون در طول اجرای حرکت هر جا احساس خطر کردید میتوانید دست و یا پای خودتون رو برای محافظت از سر و گردن روی زمین بذارید اما حرکتی مثل پشتک وارو به این صورت نیست.
مهمترین پارامتر تمرین هستش اگه آمادگی جسمانی خوبی داشته باشید و تمرین کنید ۴ روز برای اجرای حرکت کافیه.

ADMiN
بابک
جمعه , ۲۶ آبان ۱۳۹۶
پاسخ دهيد

ببخشید این آمادگی جسمانی اولیه رو از کجا بدست بیارم؟ضمنا اون دسته از حرکات پارکور که خطر کمتری داره رو هم میشه بگید؟
من یه کم زیادهی محتاطم یا به قولی ترسو ام (:

ADMiN
ADMiN
جمعه , ۲۶ آبان ۱۳۹۶
پاسخ دهيد

منظور از آمادگی جسمانی اولیه اینه که حرکات پایه مثل کارتویل، دو و یه مقدار چابکی داشته باشید مسلما چنانچه از پایه ضعیف باشید مدت زمان یادگیری حرکت بیشتر می شود ؛ در توضیحات هر حرکت معیاری به نام درجه ی سختی وجود دارد البته شما میتوانید با به کاربردن تجهیزاتی مثل تشک و… خطر رو به حداقل برسونید.
موفق باشید.